lördag 26 mars 2011

Här sover...



Vet inte var detta överstycke har suttit, men det passade perfekt på prinsess-sängen, eller hur!

Ett av alla loppisfynd från goda vännen Bettans loppis.



... en prinsessa!
Ja, inte riktigt än, då hon fortfarande sover i sin spjälsäng i mamman och pappans sovrum, men tids nog får hon sussa här.

I sängen har det sovit andra prinsessor och en prins också, faktiskt.
Min mamma, jag och sonen har sovit i den när vi var små.
Då var den gulbrun och ganska sliten.
Nu har jag målat den i en bruten vit färg och satt dit ett gammalt överstycke, som jag hittat på loppis, i somras.
Det är en utdragssäng, så sessan kan ha den ett bra tag!
I sängen är det bäddat med allt från Greengate, loppisfyndade örngott, gammalt påslakan från när jag var liten mm
Behöver jag säga att jag gillar att blanda gammalt och nytt!
Gott och blandat är bäst!

Njut av våren nu! kram Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar