torsdag 24 mars 2011

Ännu ett loppisfynd!





Den gamla tvättbänken, som stod i våra vänners tvättstuga när de köpte sitt hus har fått lite vitfärg och sedan fick den stå lite varstans i deras hus, innan frun i huset tröttnade och sålde den på sin egna loppis.

Jag hade aldrig tänkt på att den skulle passa hemma hos oss, men så tröttnade jag på att våra barstolar som stod i vardagsrummet under bardisken och aldrig blev använda och började se mig om efter något lämpligt att ha där, som även kunde rymma lite förvaring.
Bänken är perfekt till några plädar, tidningar och sedan lite vackra saker uppe på.

Helst av allt vill jag sätta in gamla fönster i öppningen ovanför bänken i köket och bara jag hittar de rätta fönstren, ska väl de planerna sättas i verket.

natti natti Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar