tisdag 22 februari 2011

Tung kärlek...


...är inte så tungt, som det låter, hihi.

Min bättre hälft är rätt tålmodig med mitt inredningsintresse och låter mig ofta få min vilja igenom.
Men när jag tyckte att det var väl romantiskt att ha våra första bokstäver med ett snyggt &-tecken på hyllan ovanför sängen, fick han nog...

Han menar att det inte är värt det att få en tre kilos järnbokstav i huvudet, än fast det är både romantiskt och snyggt.
Vad konstigt, eller hur?!?

Hursomhelst har jag efter att alla turer där sambon tagit bort bokstaven och jag har ställt dit den igen, gått med på att fixa till någon slags anordning för att sätta fast den innan den får inta sin, enligt mig, rätta plats igen...

Vad gör man inte för kärleken!

Nu sätter jag på mig hjälmen och säger godnatt, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar