söndag 20 februari 2011

Planteringsbord


Har lite svårt att hitta en bra plats till mitt planteringsbord.
Just nu står det i dotterns rum, bara för att det just nu inte finns någon annan bra plats.

Vad ska jag använda det till, tycker ni?

Ja, jag vet att det är ett planteringsbord, men jag tycker att det är för fint för att ställa ut det och använda det till det... så något tips vore bra.

Där det står nu är helt okej, men det är inte så lång stund till, för lillprinsessan börjar få fler och fler saker och måste då få bättre och mer praktisk förvaring.
Inte som nu bara de vackra saker som hennes mamma vill ha framme...

Just ja, var på dop igår. Min kusses tvillingar, två riktiga sköningar, döptes. Mysigt!

Nu är det bara att ta fart mot en ny vecka med nya utmaningar! kram Anki

1 kommentar:

  1. Hej! Jag tycker du kan ha den i köket som ett litet kaffe/te bord kanske till och med kaffemaskinen kan bo där:)

    Kram Bettan

    SvaraRadera