tisdag 15 februari 2011

Jag vill ha vår...


Nya fina kuddar från Rusta. Riktiga fynd!

...och en personlig bloggassistent. Hjälp vad det är mycket man måste lära sig. Har suttit hur länge som helst och försökt att lägga bilder bredvid varandra i inlägget, men icke. Så om ni tycker att min bildlayout är lite enformig, beror det på mina begränsade kunskaper, suck.

Var till min goda vän Bettan, i söndags och försökte få till en besöksräknare, men det var inte heller det lättaste...men ta en titt på hennes mycket inspirerande blogg, bland mormors gömmor.

Nu ska jag ta och kurera lilla sonen, som har haft magsjuka i natt, hujedamig.
 Hoppas vi andra klarar oss och att den sista snödämpen nu har kommit, så att vi kan börja längta och vänta in våren på allvar.
Pelargonerna, som är på vinterförvaring hos svärmor, vill komma till vårt köksfönster inom kort.

Ha en fin dag! kram Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar