söndag 6 februari 2011

Första inlägget. Kul!



Har länge tänkt att jag skulle ha haft en blogg, men det har liksom inte blivit av.
 Det finns många saker att fundera över innan man börjar tycker jag, som t.ex om jag ska ha mina barn med och i vilken utsträckning? Sedan det här med namnet på bloggen... vad i all sin dar skulle den heta? Sambon värkte fram Lillbovillan och det passar riktigt bra.
 Området vi bor på heter just Lillbo och huset är en vanlig villa från 70-talet, utan krusiduller. Fast det låter lite som en husbyggarfirma, hihi, eller hur?!?

Lite nya kuddar och en pläd från Jysk, passade jag på att köpa när jag hämtade barnen hos mormor igår. Hämtningen blev tidigarelagd...närmare bestämt kl.ett på natten, då dottern, 9 mån. fick krupp och vi var tvugna att åka in med henne. Allt gick bra och hon är hur pigg som helst nu, skönt!

Tack till broder, med flera för en härligt rolig kväll med bla Engmans Kapell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar