fredag 15 april 2011

God morgon!





Tänkte att jag gör ett inlägg innan jag åker till jobbet, annars är det svårt att hinna med har det visat sig.
Mellan jobb,blöjbyten, läxläsning och vardagliga hushållssysslor finns visst inte så mycket tid. Det är synd att man inte kan flexa dygnet , bara lite, eller hur?


Vi har iallafall överlevt vintern, jag och mitt Myrtenträd!
Inte mycket att vara stolt över kanske, tycker ni, men det här med att sköta växter... eller egentligen att kommma ihåg att man har växter, hihi, är inte min starka sida.

Den här gången är det dock annorlunda. Jag känner ett stort ansvar för mitt träd, som jag trånat efter så länge.
Jag fick det av svärmor och svägerskan, när jag fyllde år.
Tur för mig att jag fick ett Myrtenträd, som är rätt tåligt och inte t.ex ett olivträd.
Hursomhelst, om ni tittar noga så skjuter det till och med skott!

Njut av värmen! kram Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar