söndag 21 augusti 2011

Hösten är på väg...






Ja, nu känns det som höst. För en lärare, som jag hör det ju naturligtvis ihop med att barnen kommer på sin , för läsåret, första skoldag imorgon! Ska bli kul att träffa alla igen!

Här hemma tänder vi ljus och myser med film.

Storgrabben börjar i trean imorgon! Hur är det möjligt att han har blivit så stor? Tiden går för fort!

Sessan har inte varit sig själv idag, med feber och elände, stackars liten, som inte förstår varför hon måste må så där konstigt.

"Ljusstaken" på bilderna, eller bordsunderredet, som jag "loppat" är väl maffig, eller hur?
Hon som stod i kassan på "Hjälpen" frågade om jag skulle hem och bygga bord, men jag sa, frågande att vadå? Det här är en ljusstake, ser du väl, hihi. Tur att hon känner mig, eller rättare sagt känner till mig!

kram och godkväll Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar