tisdag 14 juni 2011

Den blomstertid nu kommer...






Ja, nu har vi varit och njutit av sonens skönsång och i morgon är det dags för skolavslutning på mitt jobb.

"Examenskläderna" ligger redo, ungefär som när man var liten, men spänningen som man kände då, finns inte direkt längre...detta är min 16:e skolavslutning på den byskola jag jobbar på, så garvad är bara förnamnet, fast det är klart, när man som lärare lämnar sexor är det lite speciellt...

Ny vit blus med passande underklänning med spets, användbar till flera av sommarens event?
Nya Converse, som fortfarande är vita, jippi!
Jag gillar, som många sneakers till "finkläder"!

Psst, ser ni att jag fortfarande inte har kommit på någon lösning för det rostiga M:et, som ska stå på hyllan ovanför sängen, ja, ja det blir väl något tag! Nu är ju sommarlovet inom räckhåll!

Godnatt mina vänner, kram Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar