lördag 25 juni 2011

Äntligen...






...har jag hittat en öronlappsfåtölj!

Jag har letat med ljus och lykta efter en sådan och helst ville jag ju ha en gammal, men insåg snart att det kanske skulle bli svårt.
Jag tror inte ens att jag har sett någon på nån loppis före den här skönheten dök upp!
Men så en vacker dag på Erikshjälpen, så stod hon där!

Inte alla åldras med värdighet, men det är precis vad vår nya vän har gjort, sådär lagom sliten i skinnet, men inte sliten för övrigt. Perfekt!

Vet inte, men det kan bli ett vitt linneöverdrag, så småningom, men just nu är den vacker som den är.

Skruttväder idag igen, men det gör inte så mycket. Det är skönt att bara lata sig efter mysigt och roligt midsommarfirande med släkten igår. Tack alla för trevligt sällskap!

Ett loppisbesök ska det nog iallafall bli idag, då en lokal loppis öppnar för säsongen.

Sommarkramar från Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar