söndag 18 november 2012

Bloggstrul!





Men herregud vilket strul!
Min lilla blogg har inte precis jobbat med mig den här helgen, pust... men nu går den att läsa och ser nästan ut som vanligt.
Var in på blogger igår bara för att reka lite nya layouter och då hoppade plötsligt allt in i en ny form som jag inte valt och sedan gick det inte att ändra, lite panik, men idag lyckades jag fixa till det, skönt!

Några nya loppisfynd har det blivit och den här soffan är ett av dem. Riktigt ståtlig är den och pryder sin plats så bra.
 Tyckte det blev väldigt tomt mot väggen vid matsalsbordet, sedan en annan skönhet till soffa, som stod där fick bli "prinsess-säng" till sessan, när hon fick större rum. Nu har ordningen återställts!

Fulfurufärgen är borta och en behagligt matt ljusgrå färg ger istället ett lugn till rummet. Det är fascinerande hur mycket ljus en stor furumöbel kan knycka. Uscha mig, men nog om detta, nu njuter jag istället.

Sambon ordnar ett "lock" i veckan, som jag ska pimpa senare och sedan kan tjocka släkten komma på julkalas!

Efter städning, fönsterputs, målning av soffa och skogstur för att tjuva smågranar är jag skönt trött och redo för veckans äventyr!
God natt och kram på er, Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar