fredag 3 augusti 2012

Spegel, spegel...




Ja, som om jag inte har speglar så det räcker, redan, men den här var bara för perfekt i min inredning just nu.

Bytte till mig den istället för pryttlarna som jag köpt till matstafetten, som jag aldrig fick vara med på, tack vare magsjuka... kunde inte tänka på annat än illamåendet när jag tittade på dom sakerna, så dom fick flytta tillbaka till affären igen, hihi.

Igår hade vi en mycket mysig dag på Furuvik, hela familjen. Sonen vågade sig på att åka spöktåget alldeles själv, mörkrädd som han är, så det var stort och lillsessan klappade och matade killalalarna, som hon säger om getternas barn och var förstås supernöjd.
Solen och värmen fanns med oss också och det är ju alltid ett plus!

Nu är det häckklippning, plattläggning, städning mm, för nu har sambon kommit på att semestern är slut...

kram på er, Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar