söndag 17 juni 2012

Lilla "Vita huset"...


Tillbaka efter en högst ofrivillig bloggpaus.
Livet med dess ekorrhjul har tagit sitt och tid, ork, lust till att blogga har helt enkelt inte funnits...

Legat på latsidan har jag  i alla fall inte gjort, så nu är lill-sessans lekstuga vit och fin på både in och utsida. Såå skönt, då jag måste varna alla som tänker att måla en liten lekstuga inte kan vara så svårt och inte borde ta så lång tid, att det gör det!
Ett annat hett tips är att om man kan välja när man köper lekstugan- välj inte snickarglädje!
Fy, vilket pillande att måla. i och för sig fint nu , men tiden det tog...

Sessan och även sonen använder stugan flitigt och det känns ju bra.
Ska visa er insidan, då jag hunnit med att inreda den lite mer.

Nu blir det fotboll med sambon, för barnen är hos "mommo" och får en försmak av sommarlovet!
Endast tre arbetsdagar kvar, innan många, långa veckor av ledighet! Skönt!

Heja Danmark och ha det bra allihopa! kram Anki

1 kommentar:

  1. Hej! Jag googlade efter en industrilampa och kom hit. Din svarta lampa ovanför matbordet är väldigt snygg!! Har du lust att berätta var den kom ifrån? Jag håller tummar och tår för att den fortfarande finns till försäljning.

    SvaraRadera