söndag 12 februari 2012

Makeover!









 Två gamla piedestaler funna på loppis, blev med ,,,







...lite färg på toppen, till två maffiga ljusstakar i äkta Day Home eller Tine K stil. Och det till en bråkdel av vad de skulle ha kostat nya! Det gillar vi!

Vad jag har gjort med topp-plattorna, för dom har också fått helt nya användningsområden, får ni se en annan dag...

Helgen har gått i ett riktigt slow tempo då min hals inte varit utav denna värld. Barnen har varit hos mommo och det var nog roligare för dem. Jag har aldrig haft så ont så länge någon gång förut och då har jag ändå haft fler halsflussar än de flesta, suck. Men nu ska jag sluta gnälla och ta det enda som lindrar lite grann, en kaffe och den här gången blir det gokaffe á la Latte.

Kram på er! Anki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar