söndag 15 januari 2012

Ordning och reda




Olika burkar, lådor, askar och korgar att ha saker i, det gillar jag!


Riktigt snygg ljusslinga med klara glödlampor. Men var ska jag sätta upp den?

Äntligen har jag fått hjälp att sätta upp hyllor ovanför mitt skrivbord i "rummet bakom köket".
 Vi har ett litet rum, bakom köket, som skulle vara tvättstuga om vårt hus bara haft ett plan. Nu valde de som byggde huset att göra en hel källarvåning och där har vi ju förstås vår tvättstuga, så rummet bakom köket får vara vårt kontor/pyssel/syrum.
Det är helt okej att ha ett sådant allt-i-allo rum.
Datorn står på skrivbordet ibland, men mest när den laddas, sedan står den på alla möjliga ställen, oftast under takkronorna, så att den yngsta familjemedlemmen inte ska kunna lägga vantarna på den...
Sambon tycker att det är bra att han har ett eget skrivbord intill mitt, för han menar att det är sällan som mitt ser ut som nu när jag fotade det? Undrar vad han menar?


Njut av söndagen! kram Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar