fredag 18 november 2011

Grå eller?




Gammal bild? Ja, det var ett tag sedan pellisarna såg så här fräscha ut

Ja, en av mina favorit skänkar borde få sig ett lager färg, men vilken färg?
Har snöat in på gråa nyanser lite för tillfället, men en matt svart färg vore härligt att bryta av med...hm, eller så ska jag köra ett säkert kort och ta vitt, kanske en bruten variant?
Hjälp, det finns för mycket att välja mellan!
Om den inte är fin som den är? Jo, jag tycker den är suverän i sin slitna gamla grågröna kulör, men ni förstår, lådan som finns upptill var knallröd när jag hittade den på Erikshjälpen. Ja, man kan undra vilket snille som målat den...
Jag skruvade av dörren och tog med den till färgaffären, där vi provade många olika och kom fram till att den här skulle vara lika som resten av skåpet, men som de flesta vet är det grymt svårt att hitta en exakt nyans.
I vissa ljus ser den ganska okej ut, men, nej, jag tror bestämt att den ska få sig en omgång, bara jag kan bestämma mig för vilken färg...vilket säkert blir under det här århundrandet...

Idag har jag varit med sonen+ ett par kompisar på mysdag i Bollnäs. Lite mör nu efter besök på både Buspalatset, Max och Biggans, men det var det värt. De var helnöjda!

Trevligt fredagsmys! kram Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar