torsdag 19 maj 2011

Planteringsbord i köket?


Pläden till vänster är från HM home

Lådor, älskade lådor, som man aldrig kan få för många av!




Ja, det kan man ha, för det har jag och trivs alldelels umärkt med det!
Det fyller inte sin funktion som just planteringsbord, men bra som förvaring till diverse saker.
Här hamnade bordet efter att ha stått  i "mitt" rum, som sedan har blivit prinsessans rum.
Lillsessan har på något konstigt vis lyckats samla på sig en ansenlig mängd leksaker och andra pryttlar redan... så hon behöver riktig förvaring istället.
Jag har inte tänkt ut vad det ska bli där inne ännu, men jag kommer nog på något!

kram och god gräsklipparkväll Anki

1 kommentar:

  1. Härligt! Jag fick som jag ville!!! Hi hi! Blev ju toppen bra i köket det där :)
    Trevlig helg!

    Kram Bettan

    SvaraRadera